Buzzwords, ce inseamna si cine le foloseste

Jargonul adolescentilor este destul de usor de inteles si adoptat cu putin efort, comparativ cu o discutie din mediul corporativ. Indiferent in ce domeniu activezi, este foarte important sa fii la curent cu cei mai vehiculati termeni din lumea business.

Buzzwords, cum sunt numiti acesti termeni, pot fi extrem de folositori pentru a urmari anumite tendinte, te pot ajuta sa ai o vedere mai clara asupra a ce se intampla in piata si chiar sa fii cu un pas inaintea concurentei.

Omnichannel

Omnichannel reprezinta strategia de a fuziona un numar de canale diferite: site-uri web, social media, aplicatii mobile, mass-media traditionala, dar si interactiuni in viata reala. Asta inseamna folosirea unor locatii in care sa iti intalnesti publicul tinta, sa creezi o conexiune directa cu el si sa il redirectionezi activ catre activitatea pe care vrei sa o realizeze in beneficiul business-ului tau.

Millennials

Desigur, toata lume a auzit de generatia Milennials, sau Generatia Y, tinerii din ziua de azi si cel mai dorit segment de public. Dar Milennials se refera si la tendinta de digitalizare a businessului pentru a-i atrage pe acesti tineri acolo unde se simt cel mai natural, cat si la datele lor demografice, comportamentul acestora de asimilare a informatiei si de consum si cum pot fi aceste informatii folosite in scopuri comerciale sau de marketing. Presupunerile nu sunt o abordare buna cu acest segment de public, indiferent de experienta de business a celui care le prezice.

Ajungem astfel la un alt buzzword care marcheaza acest an financiar:

Marketing digital

Indiferent ca ai sau nu o strategie de marketing, o mare parte din eforturile de comunicare ale companiei trebuie sa tinteasca inspre mediul online. Marketingul digital incorporeaza toate activitatile de promovare care se desfasoara in mediul online, folosindu-se de instrumentele pe care aceasta era tehnologizata le pune la dispozitie. Iar daca ai piedut startul in ceea ce priveste marketingul digital, nu iti face griji, exista growth hacking.

Growth Hacking

Daca afacerea ta inregistreaza o crestere constanta a reputatiei, a cotei de piata si de brand prin strategii inovative care implica costuri relativ reduse si integrare tehnologica, atunci esti pe drumul cel bun. Growth hacking este scurtatura de crestere a afacerilor, campaniile de guerrilla si, de ce nu, fenomenul viralitatii. Growth hacking reprezinta o intoarcere a ceea ce oamenii de vanzari au incercat sa nege mereu: ideile bune se vand singure. Dar nu oricum.

Storyscaping

Storyscaping reprezinta un concept tabu din lumea afacerilor, conform caruia un produs excelent sau un serviciu ireprosabil nu mai reprezinta singurul criteriu necesar vanzarilor. Fiecare brand are nevoie de propria poveste, de un mesaj convingator in care sa isi imbrace activitatea si de o comunicare din spatele scenei astfel incat sa isi convinga audienta.

Daca ai si alte exemple de buzzwords, le asteptam pe pagina noastra de Facebook, iar noi le vom gasi semnificatia!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *