Strategii globale de succes – Cazul Red Bull

 

success-895594_1280

Datorita internetului, atingerea unui public global nu mai este o provocare pentru branduri, indiferent de bugetul pe care isi propun sa-l investeasca in strategii globale si localizare. Prezenta globala este posibila pentru orice afacere dispusa sa depuna un efort suplimentar pentru a intelege pietele mondiale.

Vedeti ce fac marile companii pentru a-si asigura o prezenta globla, de la adaptarea strategiilor sociale la specificul local pana la traducerea continutului site-ului in mai multe limbi.

 

Cazul Red Bull

Compania austrica Red Bull se descurca atat de bine cu strategia de globalizare incat multi consumtori americani presupun ca este un brand local. Una dintre tacticile sale cele mai de succes este gazduirea unor evenimente sportive extreme peste tot in lume.

De la Red Bull Indianapolis Grand Prix la Red Bull Air Race din Regatul Unit sau Race Red Bull Soapbox din Iordania, pozitionare acestui brand este practic peste tot.

Pe langa evenimente, Red Bull lucreaza foarte mult si la aspectul produsului, atribuindu-si un aer diferit, european.

 

In viitoarele articole va vom prezenta mai multe strategii globale de success. Urmariti-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai interesante lucruri din lumea traducerilor.

 

Sursa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *